Hoe koppel ik mijn HTMl bestand aan een domein?

Als ik een HTML bestand aanmaak, hoe kan ik hem koppelen aan een .nl domein? Het liefste gratis, maar anders mag het ook met een .[iets].nl/.com. Alvast er bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Het koppelen is gratis, het .nl domein in bezit krijgen niet

Het beste antwoord

daarvoor moet je eerst een domein naam bestellen
en webhosting pakket bestellen

en een gratis upload programma om je bestanden (html/css/js etc..) te uploaden naar je site. Hiervoor is FileZilla aan te raden.

dan log in je in op het programma ( inlog gegevens krijg je van je webhost )
en plaats je het in de map waar het moet staan ( kan verschillen per webhost )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aller eerst moet je wel een domein kopen. Deze zijn meestal wel onder de tien euro. Daarnaast is het ook belangrijk dat je een webhosting hebt, die je daarna koppelt aan je domein.
Een webhosting verschilt per hosting bedijf per prijs. Deze zijn meestal rond de €20,- a €30,-. Hierop upload je dan je html bestand, en dan ben je klaar.

Mvg,
Jenoah