Waar kan ik een betaalbare cursus IOS Swift volgen?

Ik wil me gaan verdiepen in het ontwikkelen van iOS apps. Heb geen ervaring met programmeren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt tutorials vinden op het www. Gratis, bijvoorbeeld http://www.raywenderlich.com/tutorials En wat vind jij betaalbaar? Bij het LOI kan je een cursus volgen, maar ook op andere plaatsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuke site, dankjewel!

Antwoorden (1)

Bij EduVision is het mogelijk om een Swift cursus te volgen.

Het kost €2499 voor 5 dagen.

Als je zelf ook kan leren zou ik je ook kunnen aanraden om of op YouTube tutorials te gaan volgen of een boek te kopen.