Kent er iemand een programma waarmee je foto's kunt invoegen zodanig dat de voorste foto in de andere foto wordt weerspiegeld ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

adobe photoshop kan je een heleboel mee. om een foto in een foto te krijgen kan je een nieuwe laag aan maken op de plek waar je de nieuwe foto in wilt krijgen. en deze hier invoegen.
of zat je meer te denken aan een app voor je telefoon?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
Klein +-je ;)
Ik gebruik de fotoflexer, is gratis en je kan er veel verschillende truuks mee doen. Foto's in foto's plakken, achtergrond kleur veranderen, tekst erin zetten enz...............
Hier is het adres http://fotoflexer.com/start.php
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, Adobe Photoshop.