Waarom kan ik mijn game niet in full screen opstarten?

Goedendag,

Ik heb het probleem, dat als ik Battlefield 3 opstart, hij in windowed mode opstart. Ik kan dan wel het window met het vierkantje langs het kruisje net zo groot als het scherm maken, maar echt fullscreen lukt niet. Ik heb alt+enter al geprobeerd. Het wordt dan fullscreen, maar het beeld blijft zwart.

Ik heb onlangs een SSD geïnstalleerd in de laptop en een schone installatie uitgevoerd. Voorheen deed alles het nog naar behoren, maar na de upgrade heb ik dus dit probleem.

De videokaart draait al op de laatste drivers (Die hebben overigens mijn probleem verholpen waarbij de laptop de Intel GPU steeds koos om mee te gamen, in plaats van de Nvidia).

Ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen.

Groet, tieskejansen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon even in de grafisch setting (video settings?) veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga een spel in
Druk op escape(esc)
Options
Video
Fullscreen on
Zet resolutie op de resolutie van jouw scherm (hoogste die je kan kiezen.)

Antwoorden (1)

Voor veel games werkt f11 (soms is het fn+f11) om het in full screen te krijgen. Ik zou bijna zweren dat hieronder battlefield 3 ook valt.