Hoe zet je een andere site in het klein op je eigen site?

Hoe kan je een andere site op je eigen site zettin in een klein venstertje, maar je moet wel op je eigen site kunnen browseren. Een mini browsertje met een vooraf ingestelde pagina als begin.
Kan iemand mij helpen want ik zoek er al heel lang naar!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarvoor kun je oa een inline frame gebruiken (Htmltag =
Als je example.com in jouw site wilt hebben. Natuurlijk kun je ook de width- en height-attributen toevoegen. Voor andere attributen en meer informatie zou ik even oo de link in de vorige post klikken (w3schools).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een HTML iFrame. Kijk op http://www.w3schools.com/html/html_iframe.asp voor meer uitleg hierover.