Hoe blokkeer ik een ip-adres van mijn Weebly-website?

Hoe kan ik een specifiek ip-adres van mijn website blokkeren?
Ik gebruik Weebly is website-editor.

Toegevoegd na 35 seconden:
als*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Dit zou kunnen werken:
http://www.mmo-champion.com/threads/1341612-Blocking-an-IP-on-a-Website

Het beste antwoord

OPTIE 1

Je zou dit script kunnen gebruiken:

OPTIE 2

Om één of meerdere personen te blokkeren heb je een .htaccess-bestand nodig. Dit kun je aanmaken met een eenvoudige teksteditor, zoals Kladblok (Notepad). Wel moet je het bestand opslaan als “.htaccess”. Inclusief de aanhalingstekens, anders wordt het bestand niet correct opgeslagen.

Stap 1
Plaats onderstaande code in een bovengenoemd bestand.
order allow,deny
deny from 123.123.123.123
(eventueel deny from .... voor nog een bezoeker, etc.)
allow from all
De bezoeker met IP-adres 123.123.123.123 wordt nu geblokkeerd. Hij krijgt een foutmelding te zien als hij op jouw site probeert te komen.

Stap 2
Nu kun je het .htaccess bestand gaan uploaden. Upload je het bestand naar de hoofd-directory (/web) waarin de website is ondergebracht, dan zal de gehele website geblokkeerd zijn voor de opgegeven bezoeker. Upload je het bestand naar een onderliggende map van de website, dan zal dus alleen dat gedeelte van de website geblokkeerd zijn voor de opgegeven bezoeker.

Toegevoegd na 51 minuten:
Kanttekening
Een bezoeker met enige computerkennis kan een ip-blokkade overigens gemakkelijk omzeilen door via een proxyserver met een onbekend ip-adres binnen te komen.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk bedankt!