Hoe maak je een journaal intro?

Voor een schoolopdracht moet ik een journaal maken. ( Gaat over economie) Echter kan ik geen leuke intro vinden. Hoe maak ik een intro (bv via een site) of is er een progamma waar het ook mee kan? Alles is welkom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Maak wat met powerpoint zet er een pompeus muziekje onder en exporteer het als een filmpje

Antwoorden (1)

Prezi is een programma waarmee aansprekende presentaties kunnen worden gegeven. Daarmee is naar mijn idee ook een journaalintro te maken.

Een Prezi-presentatie bestaat in feite uit één ‘groot vel papier’ (canvas) waarop je de presentatie maakt. Je kunt hierbij inzoomen op details en uitzoomen voor overzicht. Ook kun je hyperlinks, afbeeldingen en video’s toevoegen.

Prezi is herkenbaar door de zogenaamde "Zooming User Interface" (ZUI), waardoor gebruikers in- en uit kunnen zoomen naar media op het scherm.

Kijk voor meer informatie bij de bronnen.

Je kan verder ook kijken op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Presentatiesoftware voor meer informatie over presentatiesoftware.