Hoe kan ik een 'image overlay' maken zoals op de website Etsy?

Op Etsy staan images. Als je hier over heen gaat met je muis verschijnt onder andere de mogelijkheid om favorieten (afbeelding van een hartje) toe te voegen. Welke code of welk script kun je hier voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke website ? Op etsy.com zie ik niet wat je omschrijft, etsy.nl is onbetrouwbare website.

Antwoorden (1)

Ik weet niet welke code daar precies bij hoort. Ik ben pas net begonnen met het maken en ontwerpen van websites. Wat ik wel weet is als je bij Etsy met je rechtermuisknop op de afbeelding klikt en dan 'element inspecteren' kiest, zie je de code van de website. Ik hoop dat dit je helpt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dag Maaike, Bedankt voor je reactie. Dat had ik inderdaad al geprobeerd, maar ik kwam er niet uit. Het lijkt wel een geprogrammeerde functionaliteit te zijn. Ben nu met CSS aan het proberen een zelfde soort overlay te maken, maar het wil nog niet echt lukken. Groeten Vincent