Hoe kan ik mijn php script bekijken in de browser met palapa web server?

Ik heb op mijn Samsung Galaxy S3 Mini de applicatie Papala Web Server. Nu heb ik een aantal php scripts en die wil ik nu bekijken in de browser, maar ik weet niet hoe dat moet met die app, dus weten jullie hoe het moet? Geef het gewoon stap voor stap, zodat ik het goed snap.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je moet je script in de "document root" van de webserver zetten (zeg maar de begin map van je website), en daarna met je webbrowser (bv. chrome) naar http://localhost/jouwscript.php surfen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor het antwoord. Toelichting bij browser en root hadden niet perse gehoeven, want ik ben redelijk bekend met websites maken.
Maar nog wel bedankt voor het antwoord