Hoe kan ik me het beste BISL eigen maken?

Uitgangspunten:
Lage kosten, maar goede kwaliteit

Opties:
Koop dit of dat boek
Toch maar beter cursus klassikaal
Cursus via internet of schriftelijk

Daarna:
Exin examen doen

Toegevoegd na 4 uur:
Inleiding BISL:
https://vanharen.net/secured/bitabookshop.com/whitepaper.php?key=8ACR8G93IVMNEoYyCyTC23ITkU3mKZRxOHC02q3pZ3CkgOQw

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het hangt ervan af wat je ermee wilt. En of je snel dingen oppikt. En of je makkelijk leert via een internetcursus, of beter een cursusklas kunt volgen. Misschien kun je aan proefexamens komen en zo inschatten hoeveel studie ervoor nodig is.

Als je het voor je bedrijf doet, zou ik zeker aanraden om een officiële cursus te gaan volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga idd dat examen maar eens bekijken, dank