Inloggen wordpress met eigen account werkt niet meer na uploaden website, wat moet ik aanpassen?

Ik leg kort uit wat er is. Ik wil mijn eigen webshop starten. nu heeft mijn zwager (beginnend DTP-er) aangeboden te helpen met wordpress. Nu heb ik de afgelopen maand via zijn account en zijn werkgever met wordpress mijn website gemaakt. Nu de website bijna af is en ik dus bijna online kan heb ik mijn eigen hosting gekocht (hosting2go). Nu heeft een collega van mijn zwager, die veel meer weet van wordpress, mijn website in een map gezet (een dump_..... map). Volgens zijn email moest ik inloggen bij wordpress, dat heb ik gedaan na de installatie via mijn FTP (filezilla). Hier moest ik de /wordpress map in de /httpdocs map uploaden. Hierna moest ik registreren bij wordpress via chocoladewereld.com/wordpress. hier heb ik een websitetitel, gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt en ik heb daarna ingelogd en dat ging goed. Toen moest ik (volgens die collega) een plugin (all in one migration) downloaden en activeren, ook gedaan. Toen de toegezonden map waar de site instaat importeren, dit ging ook goed. maar toen kreeg ik de gebruikersnaam Jos ipv Chocoladewereld te zien. Ik heb dus uitgelogd om weer in te loggen op mijn account. Nu krijg ik een melding dat het foutief is ingevoerd, na 100x proberen heb ik geprobeerd in te loggen met het account van mijn zwager en dat lukte en ik zat weer in wp op mijn eigen website via het account van mijn zwager. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil in kunnen loggen met mijn account, kan iemand mij helpen dit te realiseren? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wie is Jos in dit verhaal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn zwager, sorry dat paste er niet meer bij!

Antwoorden (1)

Je geeft aan te kunnen inloggen met het account van je zwager.
Heeft die account voldoende rechten om accounts te wijzigen zo ja dan kun je eenvoudig het wachtwoord van jouw account resetten met behulp van het account van je zwager:

Als je bent ingelogd via www.hierjouwsite/wp-admin dan vind je links in het menu een knop gebruikers daar moet je dan op klikken en als je over jouw gebruikersnaam gaat kun je klikken op bewerken.
Vervolgens kun je daar jouw wachtwoord wijzigen en dit opslaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste nafets, Ik heb daar al gekeken, het probleem is dat daar alleen gebruiker Jos staat. Toen ik de site nog niet had geupload via de plugin stond er alleen Chocoladewereld en die is nu compleet verdwenen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je bij gebruikers ook een nieuwe gebruiker aanmaken of heeft de gebruiker jos hier niet voldoende rechten voor?
Anders kan je een nieuwe gebruiker aanmaken met "beheerders" rechten dan heb je weer een eigen account. Als dat niet kan is de enige mogelijkheid om het in de database aan te passen en dan wordt het wat ingewikkelder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan het zijn dat de linken in de website nog altijd verwijzen naar de oorspronkelijke website op de webruimte van je zwager? Normaal gezien vraagt het heel wat aanpassingen om een Wordpress-website handmatig aan te passen om ze te kunnen verhuizen. In jouw geval moest de 'all in one migration'-plugin dit vermoedelijk doen. Misschien is die actie niet geslaagd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt het intussen, Jvdm?