Hoe kan ik een pdf bestand op mijn site zetten zodat bezoekers erin kunnen 'bladeren'?

Ik wil net als bijvoorbeeld de Boni folders op hun site, op mijn site een magazine in pdf bestand laten zien. Ik wil dat je er dan in kunt bladeren. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Toegevoegd na 30 seconden:
Gratis#

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In jouw voorbeeld-afbeelding (The Style Magazine) is de folder gemaakt met javascript en flash.
Netivity (bron 1) verzorgt de folders voor Boni.
Als je zelf je folder wil ontwerpen, kan je terecht bij BlueBerry (bron 2).

Je kan je folder ook uploaden naar ISSUU (bron 3) en de link naar de folder op je website plaatsen. Bij ISSUU kan je kiezen tussen 3 versies, waaronder een gratis versie. Dit is misschien de eenvoudigste oplossing voor jou.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik weet niet hoe het komt, maar de bronnen gaan nooit in de volgorde staan zoals ik ze erop gezet heb. Ik heb ze nu nog eens aangepast, maar ik vrees dat het weer niet zal lukken. Maar je vindt de juiste volgorde wel, neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!! Precies wat ik wilde :)