Hoe kan ik makkelijk en gratis een complete website, een app en een programma maken?

Hallo,

Tijdens de vakantie heb ik wat tijd om me te verdiepen in computer enzo...
Weet iemand goede programma's om een complete website, complete app en/ of een compleet programma kan maken?

MVG

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor een website kan ik Wordpress of Drupal aanraden.

Het beste antwoord

Als u een gratis complete website bedoeld met een domeinnaam (.com, .nl ect.).
Kunt u een .tk website overwegen.
Bij dot kunt u een gratis .tk website maken via Imcreator.
Met Imcreator kan je simpel een mooie website ontwerpen.
Als het alleen om een website bouwen gaat bestaat er voor mac Iweb.
En om een app simpel te bouwen bestaat er AppDesigner.

Om een echt mooi professioneel resultaat te hebben is er tegenwoordig niet iets wat echt gratis is.
Zelf gebruik ik voor websites en apps Adobe Muse.
Van Adobe Muse kunt u ook een crack downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik maak website's gewoon met kladblok of notepad
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+1, dat is inderdaad makkelijk en goedkoper kan het niet. Een simpele website schrijf je in HTML en CSS, al dan niet aangevuld met Javascript, PHP, SQL. Dat kun je prima schrijven in (een) kladblok.