Hoe maak ik een afbeelding schuin? (Zie Afbeelding)

Ik heb een App ontwikkeld, en wil hem natuurlijk zo goed mogelijk laten overkomen met een mooie introductie!

Ik wil de screenshot graag plaatsen zoals Apple heeft op hun Website (Zie Afbeelding) Op die afbeelding wil ik mijn screenshot dus plaatsen!

Alleen ik heb werkelijk geen idee hoe dit moet... en met welk programma!

Ik heb OS X Mavericks, dus gelieve wel een Mac OSX Programma :) En als de optie die ik wil een bepaalde naam heeft, zou ik dit ook graag willen weten!

Bedankt! :D

Toegevoegd na 1 minuut:
Oke.... Goeievraag pakt de Afbeelding niet... Hieronder link naar de Afbeelding:

http://images.apple.com/ios/ios8/images/desktop_messages_hero_2x.png

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je kan dit doen met Photoshop (of het gratis programma Gimp). De bewerking die je gebruikt heet 'SKEW' in Photoshop. Skew betekent scheeftrekken.
Je plaatst de afbeelding als nieuwe laag over de afbeelding van de telefoon en kijkt of de grootte van beide lagen een beetje overeenkomt. Anders ga je in de bovenste laag staan en doe je eerst: Edit -> Transform -> Scale. Je houdt de Shift-toets ingedrukt terwijl je de afbeelding vergroot of verkleint. Anders gaan de verhoudingen verloren.
Je verschuift de bovenste laag dan tot de linkerbovenhoek van de foto op de juiste plaats op de telefoon staat. Dan kies je: Edit -> Transform -> Skew. Nu kan je met de hoekjes schuiven tot ook de andere punten op hun plaats komen. Hou er rekening mee dat je niet in meerdere richtingen tegelijk kan gaan. Dus bv. eerst naar links, de muis even loslaten en dan naar boven of naar onder. En klaar! Zie voorbeeldafbeeldingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is iets vreemds in de 2de afbeelding geslopen, maar je ziet wel wat ik bedoel.