Wat gaat er verkeerd met mijn PHP formulier?

Ik heb van iemand een PHP formulier gekregen die ik wil plaatsen op mijn website om uit te proberen. Als ik het formulier zo open vanaf de computer doet hij niet wat hij moet doen.

Na een bepaald antwoord op een bepaalde vraag moet het formulier met meer vragen komen, dat doet hij niet.

Nu dacht ik, dit komt misschien omdat hij nog niet online staat. Dus ik wilde hem uploaden op mijn webserver, dat heb ik gedaan, hij staat nu online bij mijn website www.dohne.nl en dan gelinkt aan het plaatje van de smily.

Maar dan krijg ik het hele formulier niet te zien, maar een foutmelding, namelijk deze:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@dohne.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Wat gaat er verkeerd? Moet ik ergens nog iets aanzetten ofzo? Ik ben niet zo thuis in PHP, maar de enige manier om een dergelijk formulier te laten werken is met PHP.

De PHP file zelf staat hier nu even: http://www.home.zonnet.nl/voldemort22/enquete.php

Ik mag niet meer schrijven, de rest zet ik in de reacties

9 jaar geleden
1K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Mocht iemand de PHP file willen bekijken of daar fouten in staan. De verzend knop is nog niet gekoppeld aan een mailadres, dat gebeurd later. Zonnet, ofwel Tele2 ondersteunt geen PHP, daar ben ik van bewust de file staat er nu alleen even zodat hij bekeken kan worden. Ik heb een website bij starthosting, zij ondersteunen wel PHP.

Het beste antwoord

Wat ik aan fouten heb gevonden in je script:

Op rij 38 staat er een " die er niet hoort te staan.

De mail functie geef je verkeerde variable mee, het moet zijn:
mail($to, $subject, $message, $headers);

Ik heb het script zelf ook op mijn server gezet om te kijken of ik dezelfde error krijg en dit is niet zo: http://jaspersweb.nl/tests/g/
Jaspro101