Hoe kun je meerdere gebruikers toevoegen aan dit script?

Ik gebruik op mijn site de onderstaande HTML code, ik wil alleen meerdere gebruikers. Hoe kan dat? Ik heb al geprobeerd het stukje

Er bij te zetten, maar alleen de onderste gebruiker werkt dan. Bij de andere word de alert Verkeerde Gebruikersnaam gegeven.
Het hele script is

Gebruikersnaam
:
name="id" type="text">
Wachtwoord
:
type="pas

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan zal je met OR moeten werken, zo werkt dat in PHP wel tenminste
if (form.id.value=="Gebruiker1" OR "Admin")

En ook zo met de wachtwoorden