Hoe moet je met ACCES data laden?

Ik heb een exel file met 2 rijen vb:

Op Cell A staan letters en op Cell B staan Cijfers.

Weet iemand hoe ik die Cellen met Acces kan Openen en bewerken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op deze site daar staat een cursus excel en acces
misschien vind je daar het antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Importeren, zo doe je dat... Maar ik mag toch veronderstellen dat je weet hoe Access werkt... Importeren kun je op vele manieren...

Je kunt ook een normale koppeling maken en een hete koppeling... Alles staat netjes in de manual, wat dat precies is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Noem je dat een antwoord? "Ik mag veronderstellen dat weet hoe het werkt.." Waarom denk je dan dat de vraag wordt gesteld? En dan de tip om het 'manual' te gaan lezen.
Ga je schamen!
ACCESS 2007 heeft een menu 'external data', daar kies je voor Excel en vervolgens start een wizard die je door het importproces leidt.

In eerdere ACCESS versies is het FILE>IMPORT
paulus811