ja hoor, kijk maar eens bij webreus, je hoeft alleen maar de DNS servers bij je domein hoster in te stellen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen probleem. Meestal bestaat het zelfs uit 3 delen: domein(naam), hosting en e-mail. Alle drie kunnen bij verschillende partijen ondergebracht worden, als er in de DNS (meestal wordt deze beheerd bij de domeinnaam-partij) wordt aangegeven op welke ip-adressen de website en de e-mailservers zich bevinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dit is absoluut mogelijk omdat een server namelijk meer IP's kan hebben en anders kunnen ze de DNS/DDNS naar een andere map laten verwijzen