Wat is er niet goed aan het volgende script?

mijn php-script

$breedte = 10;
$lengte = 11;
$hoogte = 5;
$oppervlakte = $lengte * $breedte;
$volume = $oppervlakte * $hoogte;

echo("oppervlakte is: " . $oppervlakte . "
");
?>

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Wat voor foutmelding krijg je ?

Het beste antwoord

Het script is goed, maar misschien heb je het niet een bestandsnaam gegeven die op .php eindigt, en/of heb je de file niet op een webserver gezet waar php ook op is geinstalleerd. Ook als je de file direct opent in je webbrowser zal het niet werken, het moet echt via de webserver gaan.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik benaderde hem inderdaad direct via mijn webbrowser. Hij doet het nu, bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je Xampp (bijvoorbeeld) op je computer zet, kan je PHP ook op je eigen computer testen. Zonder eerst te up-loaden naar je webserver.
Xampp fungeert dan als webserver.