Hoe re direct of reframe ik mijn .nl website naar mijn weebly website ZONDER dat de url verandert in het weebly adres?

Ik heb nog geen .nl domein naam vast gelegd, maar ik heb er wel 1 op het oog.

Ik heb zelf een weebly website opgebouwd waar ik erg tevreden over ben. Pas toen ik klaar was, zag ik dat je via weebly geen .nl domeinnamen kunt registreren. Terwijl ik dat wel wil.

Ik lees veel op internet over het forwarden of reframen van een .nl website, maar ik kom nergens -in jip en janneke taal- tegen of dat ook kan naar weebly ZONDER dat dan het .nl url verandert in mijn weebly adres.

Ik wil dus dat mensen gewoon alleen het .nl adres intikken en dan automatisch terecht komen op mijn weebly website.

Is dit eigenlijk wel mogelijk met Weebly?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens Weebly kun je een eigen domein gebruiken voor je website. Dat kost alleen een (klein) bedrag per maand. Zie:
http://help.weebly.com/hc/en-us/articles/201273693-Buy-Your-Own-Personal-Domain-Name
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevoeging voor elders aangeschaft domein:
http://help.weebly.com/hc/en-us/articles/201372693-How-to-Use-a-Domain-You-Purchased-Elsewhere
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Compris. Op internet lees je veel dat het niet mogelijk is met Weebly en een .nl website, maar dan bedoelen ze dus dat het niet gratis mogelijk is....

Antwoorden (1)

Met een IFRAME. Dan noem je het trouwens geen Redirecten, maar meer insluiten (embedden, wrappen).

Voorbeeld:

Vervang daarbij de Google-URL door je Weebly-url.