Als ik mensen op mijn website wil laten vertellen hoe zij mijn product ervaren, wat moet dan de text van mijn knoop zijn? in het engels!

Ik heb nu: Success Stories of References iemand nog verdere tips hiervoor???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier heb je 3 woorden die kunnen
Reference
Recommendation
experience
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Please write a review...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het beste een open vraag stellen. Onder de knop "Tell us what you think" worden klanten van Macy's bijvoorbeeld uitgenodigd om op deze vragen te reageren:

How are we doing?
We want to hear about your shopping experience, both in our stores and online.

What did we do well? What can we do better? Whether you want to compliment an outstanding sales associate or provide feedback about a disappointment, all of your comments are welcomed and valued.

Thank you for making Macy's a better place to shop.

Misschien kunt u hier iets mee , na een paar aanpassingen?

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is het product? Naar aanleiding van het product kan je ook weer iets leuks/origineels verzinnen.

"Product experience" is redelijk algemeen.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Rate our product" kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Under the button an offer you can't refuce.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet iets als Success Stories of References neer zetten. Het komt bij mij niet objectief over en het nodigt mij niet uit om mijn verhaal te doen of verhalen van anderen te lezen. Het komt bij mij erg TellSell achtig over. Ik zou het heel open houden zodat het ook echt overkomt als de ervaring en de mening van een ander. Mensen moeten er ook hun verhaal kwijt kunnen als ze negatief zijn over je product. Ik zou er Review van maken. Dat nodigt uit om te schrijven en te lezen.