Is het mogelijk om een grafisch ontwerp voor een app te laten maken?

Ik heb een app gemaakt voor Android. Hij is functioneel, maar de layout laat nog te wensen over. Stel nou dat ik een budget heb dat hier groot genoeg voor is, kan ik dan alleen de opmaak door een specialist laten maken?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik vraag me af hoe het precies werkt als je het ontwerp door iemand laat maken. De opmaak is geschreven in XML, dus als iemand een opmaak ontwerpt, moet ik deze dan zelf nog schrijven? Of zijn er bedrijven die een ontwerp maken en dit ook in XML zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat gaat zeker.
Voor alles waar je een ontwerp voor wil hebben is dat mogelijk.

Als je even via google zoekt dan zul je wellicht een bedrijf tegen komen.
Of je zoekt even op forums, daar kom je vaak hobbyisten tegen die het voor een leuke prijs doen.

Geef een duidelijke uitleg wat je wil en laat diegene maar los.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gezocht op google met termen als app grafisch ontwerp laten maken e.d. , maar kom dan meestal uit bij websites die je een eigen app laten ontwerpen. Weet je nog specifieke bedrijven/forums waar ik op kan zoeken?
Heb je de app zelf gemaakt? Dan weet je wellicht dat je visuals toe kan voegen.
Anders kan je idd in bijvoorbeeld Photoshop elementen ontwerpen en deze toesturen aan de ontwikkelaar van de app...

Wellicht kan ik wat betekenen (Mediabureau)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de app zelf gemaakt ja, wat bedoel je met visuals? Ik weet dat je de opmaak van een app in XML-bestanden zet(er is nu wel een opmaak met tekst en knoppen enzo, maar het is gewoon niet bepaald stijlvol).