hoi wie kan mijn helpen als ik in Audacity 2.0.5 een mp3 nummer in zing loopt mijn stem niet gelijk met met muziek hoe zet ik dit goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als ik nu een nummer opneem en ik beluister hem terug zit er een vertraging in nu kan ik de vertragingscorrectie gebruiken maar hoe weet ik hoeveel sec er vertraging is.

Het beste antwoord

Om te beginnen:

Een goed eindresultaat begint met een goede opname, dus als het nu al niet goed is.
Bovendien kost het veel minder tijd als je een goed opname hebt.

Maar oké. Hier komt het:

Als het goed is je kan je de track gewoon oppakken en verschuiven, als hierdoor sommige stukjes nog steeds niet gelijk lopen kan je een stilte invoeren waardoor je zorgt dat dit ook gelijk gaat lopen.

Maar nogmaals, als het een heleboel aparte stukjes zijn kost het minder tijd om het opnieuw in te zingen........

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En als je nog vragen hebt, stel ze gerust.