Film gedownload en nu op DVD zetten

Hallo allemaal
ik heb hier een filmpje gedownload bij DivXNL
Maar nu zou ik die graag op DVD willen branden zo dat ik hem af kan spelen op mijn DVD speler
kan iemand mijn zeggen welke programma ik moet gebruiken en hoe het werkt
alvast hartelijk dank

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

free easy burner is een freeware optie

http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/Data-CD-DVD-Burning/Free-Easy-Burner.shtml

Toegevoegd na 2 minuten:
of via windows: op het bestand met R muisknop klikken en daar kopieren naar dvd station
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook CDburnerXP gebruiken. Een simpel overzichtelijk programma wat gratis te downloaden is. Het wijst zich eigenlijk vanzelf.

Nero blijft een mooi programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let op, niet alle DVD spelers spelen DivX af.
Als je vaker films wil gaan kijken ken je beter een mediaspeler kopen, die kan je aansluiten op je TV en dan hoef je geen DVD's meer Te branden;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ConvertXtoDVD zet die dilly standaard om naar DVD-formaat
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/download-convertxtodvd.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik ConvertXToDvd. Dit is een programma dat avi bestanden omzet naar een dvd. Ook biedt het de mogelijkheid om er ondertitels toe te voegen. Hier maak ik veel gebruik van omdat ik de films van DivxNL geen super goede kwaliteit vind. Ook is het mogelijk om met dit programma een menu te maken. Dit programma kan alle soorten dvd's branden.
Het is hier te downloaden --> http://tiny.cc/3hqif