IOS gebruikers,hoe kan ik zorgen dat ze niet worden doorgestuurd?

Ik heb een pagina gemaakt. Ik zou graag willen dat apparaten die niet op IOS draaien doorgestuurd werden en dat apparaten die juist op IOS draaien gewoon op de pagina blijven. Ik gebruik HTMl 5 en javascript.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou gebruik kunnen maken van browser detection. Voor javascript kijk hier maar eens: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/window.navigator?redirectlocale=en-US&redirectslug=DOM%2Fwindow.navigator

Op het moment dat iemand vanaf zijn iphone of mac ineens met firefox of chrome gaat surfen werkt dit natuurlijk niet, dus het is niet volledig sluitend. Maar deze PHP methode werkt misschien nog beter.
Hou er in ieder geval rekening mee dat wanneer je gebruik gaat maken van een selectieve redirect of rewrite je er normaal gesproken wel voor moet zorgen dat de search engine spiders beide pagina's crawlen.
Hoe? Dat weet ik eerlijk gezegd niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt in de eerste pagina die je stuurt een routine opnemen die vraagt wat voor browser er gebruikt wordt en op grond daarvan links aanpassen. Ik weet niet of dit jouw probleem oplost.