Hoe selecteer je alle cellen in een rij om te bewerken met css?

Ik heb voor een menu een tabel gemaakt in html, de code ziet er (versimpelt) als volgt uit:

Nu wil ik met css alle cellen in deze tabel dezelfde eigenschappen geven, hoe selecteer ik in css al deze cellen om ze in één keer te kunnen bewerken?

p.s. ik ben niet zo'n held in html en css... (blijkt waarschijnlijk al :p)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan het volgende doen:

#menu td {

}

Hiermee selecteer je alle td's (alle cellen dus) binnen #menu en kan je ze allemaal dezelfde eigenschap geven.
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt :-)