Ik heb een x-aantal kledingmerken die ik op onze site in 5 kolommen zou willen zetten, hoe programmeer ik zoiets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier heb ik even een simpele code voor je geschreven:

Merk 1Merk 2Merk 3Merk 4Merk 5
Regel1Regel1Regel1Regel1Regel1
Regel2Regel2Regel2Regel2Regel2

Een tr staat voor een regel
Een td staat voor een kolom

Je kunt het dus nog volledig naar wens aanpassen.
Hieronder nog een handig linkje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom programmeren ? In een html editor kan je toch makkelijk een tabel invoegen, daar kan je dan toch het aantal kolommen en rijen ingeven.
Het programma maakt dan de code aan, en kan je de kolommen invullen. Indien het niet voldoende is kan je de lijnen in de code gewoon dupliceren om zo meer lijnen en of kolommen te maken.