Wat is domaingetter.com voor een bedrijf?

Wij hebben onze domeinnaam (met .com extensie) per ongeluk laten verlopen en nu staat deze ineens geregistreerd door een bedrijf dat www.domaingetter.com heet (emailadres hostallied.com). Het is een Amerikaans bedrijf maar verder dan dat komen we niet. Weet iemand of we onze domeinnaam nog kunnen "terug halen"? We hebben al naar het bedrijf gemaild maar geen reactie. Het is een Nederlandse domeinnaam eindigend op .com dus mondiaal niet echt van hoge waarde.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Domaingetter is een bedrijf dar domein namen registreert. Als je je domeinnaam terug wilt hebben zal je toch echt bij dat bedrijf moeten zijn aangezien zij de geregistreerde eigenaar zijn. Waarschijnlijk gaat je dit geld kosten om het terug te krijgen; het belang ligt namelijk bij jouw.
Kwestie van bestoken met email om contact met ze te krijgen
Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft domaingetter.com het domein geregistreerd voor iemand anders en sturen ze je mail alleen door naar de eigenaar (zelfs dat niet altijd)
Bellen wil nog wel eens helpen.

Als het niet wil lukken,
Neem maar even contact met ons op, we doen dit wel vaker.

Daan
www.torbes.nl