Wie kan mij helpen met Windows Movie Maker downloaden?

Ik heb een probleem met het downloaden van Movie Maker. Mijn laptop is laatst helemaal opgeschoond en alle progamma's zijn er af gegooid. Dus, ook WMM. Aangezien ik er al 2 jaar mee werk weet ik hoe het werkt en ben ik er enorm aan gehecht ^-^
Maar toen ik het probeerde te downloaden, pakte mijn laptop WMM niet! Ik heb 3x dat hele Essentials gedoe gedownload en 5x zonder Essentials, maar ik heb nu alles op mijn laptop; behalve Movie Maker!
Heeft iemand een idee hoe dit kan of hoe je dit kan oplossen?
Laconiek

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je deze?
http://www.windows-movie-maker.org/eula.html

Wel even goed lezen tijdens de installatie, ze proberen je er wat bij aan te smeren.
Maar je kan gewoon op decline klikken

Anders moet je de Essentials in zijn geheel verwijderen, eventueel met behulp van revo uninstaller.
Als dat gelukt is, dan ( voor alle zekerheid ) een herstart doen en dan proberen de Essentials opnieuw te downloaden en te installeren.