loginsysteem voor meerdere gebruikers maar zonder PHP of MYSQL?

Ik zoek een loginsysteem voor meerdere gebruikers maar zonder PHP of MYSQL want mijn host aanvaard dat niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk is hier naar http://www.webhelpje.nl/index.php?d=10
Hier kan je zelf een inlogsysteem maken, je kan zelf de bezoekers registreren of de bezoekers zelf kunnen het doen, je kan dat ook uitzetten.
Deze inlogsysteem werkt op HTML en hij werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry voor het laten antwoord maar dit systeem gebruiken wij momenteel op een website voor de familie

Andere antwoorden (2)

Dan zit je zeker op een gratis host.

Een veilig loginsysteem met meerdere gebruikers gaat je niet lukken met alleen html. Je zult hier echt php voor moeten gebruiken

Toegevoegd na 9 minuten:
Je zou ook eens kunnen kijken naar JavaScript.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja op de host van mijn provider
Ik had al dingen gevonden maar daar kon ik zo op de pagina zonder in te loggen toch bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb ik al naar gekeken
Mag je op je host een .htaccess bestand maken? Dat is denk ik de simpelste oplossing.