windows live mail geeft steeds n fout aan hoe kan ik dit verhelpen

als ik op mail kom dan krijg ik steeds fout te zien 0x8000ffff en dan kan ik niks meer
heb al vaak opnieuw geinstaleerd maar wil niet helpen ook op internet zoeken helpt niet

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Welke fout?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je iets specifieker kunt zijn, bijvoorbeeld over wat voor foutmelding je krijgt komen we vast een heel eind, maar zonder die informatie zal het niet gaan lukken vrees ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heeft met het geheugen te maken, je kan naar internet explorer updaten naar 7, of anders een andere browser gebruiken zoals firefox.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt erop dat je een programma van Microsoft zou moeten gebruiken (zie link).

Nadat je dat programma hebt gedownload en uitgevoerd zul je waarschijnlijk de computer moeten herstarten, waarna je nogmaals een poging kunt doen om windows live mail te installeren, hierna zou het wel moeten werken, althans zo lees ik de verschillende informatiebronnen.

Er zijn meerdere mogelijke oorzaken voor de door jou genoemde foutmelding dus 100% garantie op een oplossing kan ik je niet geven, het lijkt er echter wel op dat het dit zou moeten zijn omdat dit een programma is dat Microsoft speciaal heeft gemaakt voor dit type foutmelding. De foutmelding ontstaat kennelijk als er een fout is ontstaan in het installatieprogramma van bijvoorbeeld windows live mail.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Google ook eens. Want dat zouden wij ook moeten doen. Kijk eens wat er bij jou van toepassing is. Er zijn inderdaad ongelooflijk veel mogelijkheden waarbij deze foutmelding kan optreden.