welk gratis programma is handig te gebruiken om een videoclip te maken?

ik wil heel graag een clipje opnemen van mezelf waarin ik aan het zingen ben. en dat het niet één hele lange filmpjes word, maar steeds korte achter elkaar. dat je bijv. eerst een stukje filmt in je kamer en dan een stukje buiten ofzo en dan achter elkaar afspelen. Weet iemand een programma waarop dat heel gemakkelijk achter elkaar kan spelen, of waar je stukjes van een filmpje kan kopieren en dan achter een ander stukje film plakken en dat afspelen ofzo!
ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel :)
Alsvast HEEl erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gratis videobewerkingsprogramma's zijn erg zeldzaam, dus waarschijnlijk is alleen Windows Movie Maker een optie. Movie Maker is niet het meest uitgebreide programma, maar stukjes video achter elkaar knippen en plakken is prima mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een trail versie van bijv. Magix video deluxe downloaden. Het is de volledige versie die je 30 dagen mag gebruiken