Mag je je eigen programma's verkopen op de rommelmarkt?

Ik heb programma's zelf geprogrammeerd alleen wil ik deze verkopen, mag dat op de rommelmarkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jij iets zelf hebt gemaakt zou ik niet weten waarom niet, maar vraag je af of iemand het op een rommelmarkt zou kopen? Ik zou niet zomaar iets van iemand die ik niet ken op mijn computer zetten!

Het beste antwoord

Als het programma volledig door jouw geschreven is mag je het verkopen, heb je gedeeltes gebruikt van bestaande programma's rust op die gedeeltes copyright en mag je het niet verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en als je Open Source componenten gebruikt moet je de licentievoorwaarden doorlezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OOk op dvd

Andere antwoorden (1)

Als je het echt helemaal zelf hebt geschreven, en geen spellen van internet hebt geplukt. Dan lijkt het mij wel mogelijk dat je die mag verkopen