Is het veilig om e-cards op je site te plaatsen?

Een aantal jaar geleden had ik een kaartenplein aangemaakt met het programma gcards 1.46 (PHP) maar na 2 keer gehackt te zijn heb ik het eraf gehaald.
Nu zag ik dat er gcards 1.47 is en databases etc. zijn nu natuurlijk ook beter.
Óf heeft iemand een andere optie om zelf gemaakt kaarten neer te zetten?

bron: http://www.gregphoto.net/gcards/

Toegevoegd na 10 uur:
Kaarten zijn gemaakt met PSP en bedoeld om te versturen met een eigen tekstvak.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, het is niet veilig om e-cards op een website te zetten. Waarom? Privacy gaat verloren. Hackers krijgen toegang tot alles, etc