Weet iemand een leuk PHP boek met praktische informatie?

Hallo,

Ik zou graag een PHP boek willen kopen, niet voor school maar ik wil er graag meer van weten. Ik doe applicatieontwikkeling op het MBO en we hebben eindelijk een leraar voor PHP, maar deze meneer weet helaas niet hoe hij moet lesgeven.

Het zou fijn zijn als iemand een PHP boek weet waar informatie in staat die ook toe te passen in en waarin alles duidelijk word uitgelegd met plaatjes en dergelijke. Het liefst een recent boek. Ik wil er vooral graag wat aan hebben met misschien kleine opdrachten erbij of iets dergelijks zodat je je kennis toe kunt passen en dat je er ook iets aan heb.

Op dit moment hebben we eerst een hele kleine uitleg van 4 regels over bijvoorbeeld een array en dan moeten we allemaal opdrachten maken over multidimensionale arrays, waar niemand dan iets van snapt.

Alvast heel erg bedankt,

Met vriendelijke groet,

Roy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou gewoon het PHP-manual downloaden, daar staat alles in.
Zie:
http://www.php.net/docs.php

Antwoorden (1)

Ik weet geen boeken van PHP. Maar ik heb vaak mijn vragen op w3schools.com opgezocht, of op,stackoverflow.com