Hoe sla ik een filmpje van iemand anders die m op hyves heeft staan op mn eigen computer op?

Een meisje dat ik ken had een filmpje van mij en wat vrienden gemaakt en had dat op haar eigen hyves gezet nu wil ik dat filmpje op mn eigen computer zetten, maar ik weet niet hoe dat moet…

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Neem Firefox om dat te doen, installeer de plugin: Flashgot en downloadt met Flashgot alles wat je ziet op elke site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker ingewikkelt
Als je xp hebt kan het ook met realplayer
ook wel met vista maar daar loop je nog wel eens vast op de beveiliging.
14 jaar geleden
Mail dat meisje en vraag haar om het je toe te sturen. Als ze nee zegt mag je het ook niet van haar website copieren.

Het copieren van de website kan je allemaal legale problemen opleveren als je er ooit publiekelijk wat mee doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag haar anders even om het je te mailen, je staat er immers toch zelf op? Doet ze vast wel voor je ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt met Orbit Downloader bijna alle soorten filmpjes die je op een website ziet staan ook downloaden. Je kunt na de installatie van Orbit in jouw browser met de op de orbit knop in het filmpje klikken en dan aangeven dat je het filmpje wilt downloaden. Orbit werkt dus ook met Youtube filmpjes, maar ook op Hyves.

Zie: http://www.freewaredownloads.nl/downloads148.html