Hoe stel ik een wachtwoord in?

Ik heb een laptop 6 jaar geleden zonder wachtwoord in gebruik genomen.
nu wil ik er een op plaatsen maar ik krijg te zien dat"" EFS versleutelde bestanden,persoonlijke certificaten en opgeslagen wachtwoorden voor websites of netwerkbronnen verliezen"".
dat wil ik geenszins
wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

U kan altijd een nieuw account aanmaken onder uw naam en met uw persoonlijk paswoord en van daaruit al uw persoonlijke documenten, foto's, enz beheren.
Dat kan u doen via Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts\Accounts beheren.