Hoe kan ik een bewegende animatie in een powerpoint plakken ?

Dan bedoel ik dus niet om een tekst of een plaatje binnen te laten vliegen, maar een bewegende afbeelding van een site af te halen en in mijn powerpoint te zetten.
Bijv in de volgende site zitten animaties, die ik daar in wil hebben. Weet iemand daar een programma voor of weet iemand hoe dat moet?

http://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/drugs/drugs-in-de-hersenen/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

je moet de afbeelding kopieëren en die dan plakken in de powerpoint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kopieër, en plak in powerpoint.
Of sla je afbeelding op: Opslaan als. ( sla nu ergens op bijv. Bureaublad )
Ga naar je powerpoint klik dan linksboven aan ( op dat rondje )
Dan klik je op Openen.
Dan klik je 2 keer op het bestand.
Of je klikt 1 keer en en klikt dan op Openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hee, ik wil uit deze site een animatie in de pp plakken, maar het lukt met niet bij deze.
Lukt dit bij jullie wel? http://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/drugs/drugs-in-de-hersenen/
Ja kan. Op de zelfde manier als een normaal plaatje. Maar dat werkt alleen als je de powerpoint hebt gestart. Dus als je de dia voorstelling weergeeft.