Hoe krijg ik snel en simpel een goede website met lay-out?

Ik moet voor een project een website maken. Mag niet veel tijd kosten en moet snel gebeuren. Het gaat om een zakelijke lay-out. Met het liefst een webbased interface voor klanten erbij. het gaat hier bijvoorbeeld om incasso gebeuren.

nu heb ik ict gedaan en leerde ik artisteer met wordpress kennen. MAar ik ben nooit tevreden hierover geweest. de lay-outs in artisteer waren nooit geheel naar wens.
Dus nu vraag ik me af wat is het beste om te doen

Ik moet een lay-out met dynamische banner, en wat er leuk uitziet.

Moet ik dan artisteer met wordpress gebruiken of iets anders?

het liefst wel een cms.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het snel en simpel moet: Weebly
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wordpress? Dan heb je het dus over een echt eigen domein? Bijv 'www.voorbeeld.nl'. Dan zijn wordpress, en joomla toch het handigste. Maar als je een site wil zo als al beschreven is, krijg je een domein met de volgende url 'www.dienst.nl/voorbeeld'.

Dus, joomla misschien voor een eigen domein.
En wis.com om een een gratis site te maken ( is wel flash )
Dan heb je ook nog, webs.com, everyoneweb.com, en nog veel meer....