Waar/hoe kan ik een portretfoto bewerken zodat er geen gaten meer in de pony zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mij lijkt het gemakkelijk om dit op te lossen in photoshop met de tool "stempel" beetje per beetje kun je dan wat haar doubleren op de gaten.
PS De functie "stempel" zit wel in de meeste fotobewerk-programma's, dus het moet niet per sé photoshop zijn ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry, deze reactie moest bij antwoorden staan :)

Antwoorden (1)

Mij lijkt het gemakkelijk om dit op te lossen in photoshop met de tool "stempel" beetje per beetje kun je dan wat haar doubleren op de gaten.
PS De functie "stempel" zit wel in de meeste fotobewerk-programma’s, dus het moet niet per sé photoshop zijn ;)