Hoe krijg je die thema op firefox?

Ik heb firefox, ik heb al eens eerder thema's er op gehad, maar deze wilt niet op de achtergrond van mijn firefox komen uit zichzelf nadat ik hem heb geinstalleerd. (als ik hem toevoeg aan firefox gaat het niet op de achtergrond dus staan). Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Om te weten hoe het gaat heb ik er even een uitgeprobeerd. Je gaat naar Extra en klikt op Add-ons. Daar ga je zoeken naar een thema. Je klikt op het gewenste, en dan op de groene knop Toevoegen aan Firefox. Meteen daarna werkt het gewoon.
Plaatje bij antwoord