webwinkel beginnen op eigen domeinnaam?

Hallo,

Heb 2 vraagen

1. Ik ben al in bezit van een domeinnaam en die zal ik dus ook graag willen gebruiken voor mijn webshop. Hoe doe ik dat?
Bij de meeste sites komt het domein van de site er bij te staan of het kost extreem veel geld. (ik denk dat ik verkeerd zoek)

2. Graag zou ik de eerste stappen willen weten hoe je start zodat ik een begin heb.
Domein en product heb ik dus al.

(heb nog nooit een eigen site oid gehad)

Mvg, Jan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Websites worden pas toegankelijk via internet als ze ergens zijn opgeslagen. Vergelijk het bijvoorbeeld met een bestand op uw eigen PC. Wanneer u een brief schrijft in Microsoft Word moet u deze opslaan om hem later nog eens na te kunnen lezen. Met een website werkt het precies hetzelfde. Alleen wordt een site meestal niet opgeslagen op uw eigen PC, maar op de computer van een gespecialiseerd bedrijf dat webruimte aanbiedt. Zo’n bedrijf wordt een webhost of hostingprovider genoemd.

Die zijn er heel veel. Zowel gratis als met abonnementskosten.
Met veel service en e-mail adres of alleen maar met ruimte.
http://www.watishosting.nl/page/welke_soorten_hosting.html

Dan zal je een website moeten maken,
waar je produkten mooi en duidelijk op komen staan.
Als je die website zelf maakt, kun je die ook gemakkelijk zelf bijwerken, produkten toevoegen, etc.

Ook daar zijn heel veel mogelijkheden.
Wordpress bijvoorbeeld.
Of One.com
http://www.one.com/nl/webeditor?gclid=CNq7-YSHsrYCFYZa3godA0MAng
Of Wix.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er niet veel verstand van heb kijk dan eens op www.gratiswebshopbeginnen.nl daar kan je simpel met je eigen domeinnaam een webshop beginnen voor 9 euro per maand. je kan zo beginnen met kant en klare templats inclusief ideal emailadres enz enz ook regelen ze de verhuizing vam je domeinnaam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een eigen website wilt moet je goed zoeken. De volgende combinatie kan je vast goed gebruiken
#Kleinste pakket van hosting bij versio en het domein daarheen verhuizen
#Een licentie op Magento.
#Een SSL certificaat van comodo. (Goedkoop, kies dan wel enkel domein validatie)

Je kan echter ook hosting kiezen waar Magento al op staat. Dan kan je het beste kijken bij Neostrada.nl