Ik heb bij mijn printer/scanner een programmaatje geleverd gekregen dat dat kan. Bij mijn weten is het geen onderdeel van Word. Het blijft trouwens wel altijd oppassen: voor de zekerheid zo'n ingescande tekst nog even goed doorlezen. Soms gokt ie verkeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat zit niet in Word. Daarvoor heb je OCR software nodig. Dure pakketten. Maar je hebt gelukkig ook gratis software:
11 jaar geleden
U kan een pdf file opsturen en laten converteren naar een editeerbaar word file.
Dit een gratis service.
Ook met Adobe XI kan het maar dat programma is duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word kan dat niet. Je kunt wel gratis het programma van internet downloaden: Google maar op Omnipage. Dat herkent tekst van een scan, ook hier geldt: wel even nalezen!