Ik heb muziek op 'youtube downloader' gezet en hoe maak ik er nu een cd van?

Ik wil graag een cd maken en toen ik ging kijken op deze site, hoe je dat doet, zag ik dat het een goede manier is om 'youtube downloader' te downloaden. Dit heb ik gedaan, ik heb ook al nummers erin gezet (door de link in te vullen). En nu??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat wordt een heel verhaal... Op YouTube staan video's mét muziek. Ik neem dus aan dat je nu een (.flv-)bestand hebt met beeld en geluid. Voor alle zekerheid zal ik het hele traject even uitleggen.

Zoals je op de eerste afbeelding kunt zien, moet je eerst de link van de YouTube pagina die je wilt downloaden bovenin de YouTube Downloader plakken. Bij de tweede pijl ('Opslaan in') kun je aangeven in welke map op je pc de video moet worden opgeslagen. Daarna klik je op 'Downloaden'.

Als de video is gedownload, moet je die nog omzetten naar een muziekbestand. Dat heet 'converteren'. Je gaat nu de video (flv) omzetten in een muziekbestand (mp3).

Klik op het tabblad 'Converteren' en vervolgens op de map achter 'Videobestand kiezen' (afbeelding 2). Nu kom je uit bij de mappen die op je pc staan. Ga op zoek naar de video die je zojuist hebt gedownload. In de regel achter 'Videobestand kiezen' komt de naam van de video te staan (pijl 2). Vervolgens bepaal je, achter 'Opslaan in' in welke map op je pc het muziekbestand moet komen (pijl 3) en klik je op 'Video converteren'. Even wachten en het muziekbestand (MP3) staat op je pc.

Vervolgens wil je het muziekbestand op een cd zetten. Dat kan het makkelijkste met Windows Media Player. In de bron vind je een duidelijke uitleg.

Succes!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb een cd!