Op welke resolutie-stellingen moet je de stage in Flash zetten als je een internet site wilt maken?

Toegevoegd na 1 uur:
Is een site in breedbeeld opmaken geen optie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Meest gebruikelijk was altijd 1024*768. Ik denk ook dat de meeste computers deze resolutie nog gebruiken. 800*600 komt weinig meer voor, de hogere resoluties worden steeds meer gebruikt. Ik zou 1024*768 gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe breed je je site wilt hebben. 1024 is de meest gebruikte beeldscherm resolutie op dit moment. Je flashsite zal dan altijd iets smaller moeten zijn dan die 1024. Kijk maar naar de zijkanten van je browser scherm, daar zijn al 2 pixels met een lijntje. Nog meer zelfs als je kan scrollen op die pagina.