Hoe maak je online lyric art?

Op internet vind ik altijd zinnen van liedjes met een plaatje eronder enkele mensen doen zulke dingen op hun muren. ik vind het echt heel mooi. Hier onder enkele voorbeelden. Ik weet dat het op TuneWiki maar daar zijn de mogelijkheden beperkt weet iemand dus hoe je zoiets (zie plaatjes) maakt:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan met iedere serieuze foto bewerker. Met een gratis progrmma als Gimp kan je prima een tekst laag over de door jou gekozen foto zetten. Hoef jij alleen nog maar een tekst en foto uit te zoeken.