Hoe zet ik mijn tekeningen op mijn pc?

Ik wil mijn tekeningen op m'n pc zetten, maar hoe zorg ik voor goede kwaliteit, zoals bijvoorbeeld deze foto hier.
Als ik het via een fototoestel doe, zie je dat.
Dus hoe doe ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen foto, dat is hoogstwaarschijnlijk een scan van een getekend plaatje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je weet wel wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij wil je even kijken hoeveel mensen hier op reageren,
maar als jij het doet als je bijgevoegd voorbeeld komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is natuurlijk onmogelijk dat de vraagster een plaatje van internet heeft gepakt om haar verhaal duidelijk te maken... oh wacht: https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZit6E7zKkvBPvIVc_1TiABwxRldlwtTn6ruNtVpXhPzg8rHnS3BK36Gr96yGJuKERGdLVwf97ED9ptYbkkOfyNl0bfKmnWGYQfih4ydDnJ5kh-_1aEsyZWtk3o5SOw0Bw9Jl5xJ2dteXT06CWrFvaXq3VvpxLcJzYIn_1ZEMkftL5Bb9EA-xAc2hp0Fawd6T7I4wwEyO6e2PtQuhIkdYAvMEIZnV5kBguxnbzWHD5_1y6OhL8TIfMMU6awxqEugdUDv2Fe47kq7Pi8X9ta90MAUwJH5Moqqq768-SsOxJ5NeHf7J3KG_1rdrMSNNmXf0ZS8Gmp4wdo1oMCgZb268bUA-vDDFcmvG5JnU-Uo_1PYiyKWglDn-Qh2qr_1BqBAx640QKEQXUWEz1uhC54R2iuxXP2xDY97fLzczKNXIdZQ88tfPU_18qN5UtGtf7rhUMDBkiHws6f9gV2IntE_1JXXWEmgIV6JtY485VJQL3X_1ZtChZYIRR8eh9rd0N5SPFyPWLqJN_1-sCUmg2Fh60YC6HCVFr_1TSSO-4JVrB55RfdY5n5SlNC3RAg9ykPDQQHug_1Cskh2A40wMxXymfdr-ERPIX0sGpz1c8fX0JvVsmCrlqP0a71h1WrybDMm5qoWtTFY-Se9GGzdQOyi_1PkvTDufo4mkdRxv3lG2L83-AwY2J1z5kR-JnyCEgp3izUlwHxSmBvxRtwoSx0zgs9_18rr4nD5h_1F1j_1FQU-wibLSH1pEkjgXAuLXZNxsq-LNeFXFlX_1RUuQfppjxounTg93F-JKVuk1V8nRfmg1iaumFt0EqhzrIktTVBtofqZWVt0vMmmm4BctGgSyXPq8gP3KF5B_1TCpIcJ2bQVPy4Voq2CHtilf3Vr0hq-pK4II8fkFxXsI2WZqdb54fToKccCYoNdyAN1zuGhfoaAtibvRi3MXxEzl2jWSQ3f6pYlCYvgsfeETCfucMmYSFUPFsV8ZM8mhdF2dxdm09jeOT-ztVxVOrdRXW8OpgmKt6TwS7z6FjKr-c7-yFmRoW6bQSCDK1hhayUIX59dFE_1egdYB6k1ajsR0L38bSZ-noIhz1OQBD3ld_1uhOfTp6ebdw4BAM2OCGgHUeEh8ic1e-aCANMOKHnd68-bUc882B3R7LH8rkWZru7qxhDTJy5lC-9NMnZVaDWIilx7nv2ID5xWHcvZujHZgtcAKbxgVFn2o4NEsxPA0JtODKfnR1arpil8GyeBfmFVygr1aWm0wP7yI1ivFxpa6Djj9nLZF2jeHKnmcFL5BgC_1TZS2AnyY7SYFExub2ElbZ6VmAear88WwKoPHWdrJNKGYdyz6jfp-bRYVDEuqSXR38kyLtXfZKiP-Zp&width=272&height=320
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb die tekening wel niet gemaakt he, als jullie dat soms denken.
Ik heb die foto op Internet gevonden om als voorbeeld te tonen... dafuq.

Het beste antwoord

Dat kun je het beste doen met een flatbedscanner.
Kijk hier voor voorbeelden.
http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0417010/?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CNnE7__M3rUCFQVc3godWTwAUg&WT.srch=1

Er zijn ook "all-in-one" printers te koop, waarmee je ook kan scannen.

Het gescande beeld wordt digitaal opgeslagen op je computer.
Als je de instelling juist hebt, dan krijg je een mooi gedetailleerde kopie van jouw tekening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als de printer is aangesloten op drie computers?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je met drie computers printen, en als je een all-in-one hebt kan je ook de scan naar alle drie de PC's sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik hem dan niet naar één computer laten overbrengen en dat hij dus niet op de twee andere pc's staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, je kan na het scannen kiezen naar welke PC je het stuurt, je kan met een scanprogramma op een van de PC's ook de scan starten, dan komt hij zeker goed terecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dankje! :)

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze laten scannen of zelf in scannen.
11 jaar geleden
Je kan je digitale fototoestel gewoon aan je PC koppelen en dan deze importeren. Je kunt, als je die hebt, de tekening ook op een flatbedscanner leggen en dan zo naar de PC importeren.

Je kunt met o.a. Paint of Photoshop de tekening dan nog een beetje opleuken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een foto maken van plaatje werkt niet zo snel zo goed als een scanner, je hebt snel last van vervorming, scheef genomen, verkeerd licht etc. Het kan wel, maar is niet ideaal, zeker niet voor een huis tuin en keuken gebruiker. Als je de vraag ook goed leest geeft ze al aan dat ze juist geen foto wil maken, omdat dat niet het gewenste resultaat geeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar het is ook niet duidelijk of ze wel een flatbed heeft...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar moet ze anders in slapen? ;)