Hoe krijg ik data in Oracle

zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk. Het maakt eigenlijk niet uit welke tools je wilt gebruiken, zolang het maar werkt. De data komt vanuit Excel, Excess of CSV-file.

Ik werk nu veel met SQLldr, maar ik ben benieuwd of anderen nog een makkelijker en/of snellere methode of tool weten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

In de mysql versie van Navicat zit een hele goede import wizard die vanuit verschillende formats data kan importeren in een database.

Warrschijnlijk heeft de Oracle versie van Navicat deze functionaliteiten ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je de oracle excel import utility geprobeerd?