Welke app is dit ( apple) ?

Ik wil graag weten hoe je die kleurtjes doet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe bedoel je, die achtergrond?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een 'thema' dit kan alleen via een jailbreak

Antwoorden (3)

Je heb verschillende soorten apps die zo'n achtergrond kunnen maken. Zo heb je een app 'pimp je scherm' en daarmee kan je verschillende achtergrondjes maken, ook van die leuke dingen voor om je apps heen. Deze app kost wel €0,89.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit kun je niet doen door een app te downloaden. Om dit met je apps te kunnen doen moet je je Iphone/Ipod "jailbreaken". hoe je dit kunt doen kun je op internet vinden, door het gewoon even te googlen. jailbreaken is echter niet zonder gevaren, je garantie vervalt en sommige mensen beweren dat je Iphone/Ipod er kapot van gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door je ipod te jailbreaken, je kan vervolgens in Cydia een app, of script hiervoor krijgen.
Je kunt je iPod/iPhone jailbreaken via http://www.redsn0w.us/ en voor Nederlandse aanwijzingen moet je even googlen.