Hoe kan je in een gevalideerde excel cel toch typen?

Ik heb nu een cel met een voorkeuze knop. Maar weet dat er ook een mogelijkheid is om toch gewoon in die cel te kunnen typen. Hoe kan je dit instellen?

11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nog een keer dan. Als je op de knop gegevensvalidatie hebt geklikt komt er een blok in beeld. Daar kies je voor tabblad Foutopsporing. Bovenaan het vinkje weghalen zorgt ervoor dat je ook gegevens kunt invoeren die niet in de lijst staan.

Ik kan op de tablet geen schermkopie maken, dus als het niet lukt laat het dan nog even weten ok? Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Frimu2
11 jaar geleden
Super...alknobeman :-) Dit was hem idd.
Hoe simpel kan het soms zijn. Thanks